събота, 17 октомври 2009 г.

If I Were A Boy

Ако бях мъж, щях да поставя себе си на първо място и да съм перде. Нямаше да се интересувам от чувствата на другите около себе си, нямаше да се старая заради никого, най-вече заради никоя и щях да правя каквото пожелая с живота си. Ще излизам с когото пожелая и ще се забивам с която пожелая. Няма да й звъня, защото не желая. Няма и да я лъжа, защото нямам време за глупости. Няма да се интересувам с кого спя, защото обичам секса и го искам. И не ми пука за другите.
Аз съм на първо място. Единствен. Истински. И вярвам само на себе си и само в себе си. Не искам да имам връзка. Не искам да те държа за ръка, нито хората да ни виждат да се целуваме. Не искам да орязвам шансовете си с другите жени. Няма да си счупя краката само за да ти вдигна телефона, ако правя нещо друго. Няма да се интересувам от твоите проблеми и чувства. Няма да те питам ти как гледаш на нещата, защото не ме интересува.
Интересувам се само от себе си. Може да боли, но това е истината. Няма да се променям нито заради теб, нито заради никоя. Харесвам се така. Искам да остана така. Няма да започна да правя нещо, само защото ти така искаш, заради някаква твоя молба. Няма да спра да излизам с приятелите си и да се заглеждам по другите. Няма да ти стана вярна, забравяйке себе си. Ще остана вярна единствено на себе си, дори това да значи да изневерявам на теб постоянно. Аз съм на първо място и ти ще трябва да се съобразиш с мен. Не аз с теб. И това е моята гледна точка. Тя няма да се промени.
Но това не е гледната точка на мъж. Това е моята. И на още много други жени. Не е нужно да си мъж, за да държиш на себе си. Но определено е нужно да носиш в себе си много мъжка сила, за да оцелееш в света на връзките.

Няма коментари: