сряда, 27 май 2009 г.

12

"И Р. вече не желая. Не може да задържи интереса ми. Не знам защо стана така.
Чувствам се изцедена от всички тези опити да се задържа с някого, а после от старанието си да намеря някой друг, който да ми носи тръпка, но само след няколко дни и от нея да няма следи. Не може причината да е все в тях - със сигурност е в мен, но няма да се обвинявам. Ако не ми е интересно с тях, това е защото явно са скучни. Не може без тръпка.
Той трябва да е способен да ме разтърси, да го искам, да искам да го имам и да съм с него, а не да искам да го искам. Някои неща не стават така лесно, както други. Да се появи тръпката е толкова по-просто, отколкото да направиш така, че да я задържиш.
Не знам как се задържа. Затова и няма да се опитвам. Той е страхотен, но вече нищо не ме жегва, няма го онзи порив през пет минути да поглеждам телефона.

Няма го с Р. Но го има с Г. Снощи. Беше хубаво.
Обичам да имам до себе си добър шофьор, който може да контролира колата и така да си играе с нея, че да усещам как горещи тръпки се промъкват нагоре по бедрата ми. Той го умее. Установих го още предишния път, когато излизахме. Бях на задната седалка, точно зад него и усещането беше като от любовна игра.
Снощи той въртя колата така, че изтръгна от мен стонове.
Той ми направи впечатление още първия път, когато го видях. Беше умния в компанията, точно като мен. Венаги има по един по-див, който не мисли, един умен, един забавен и т.н. Той не беше толкова отворен. Неговият приятел говореше много, много се смяхме, беше наистина чаровен. Обичам такива хора - весели, отворени. Но Г. ми хареса много. Беше точно моят тип - личеше си, че е различен. Имаше нещо в него, което веднага ме привлече. Странна комбинация между зрялост и дивотия.
Не знам какво съм си мислела - в интерес на истината не съм си представяла секса с него. Просто някак си не ми е идвало. Но със сигурност не съм очаквала подобно нещо.
Хвана ме на ръце и ме занесе в стаята, хвърли ме на леглото и ме притисна. Дърпах се, бягах му, но и двамата знаехме, че в крайна сметка ще има целувка. Само че аз обожавам да играем игри в леглото.
Беше страхотно! Бих му шамари, той ме шляпаше по дупето. Слава богу, нито веднъж не пресегна да ме оскубе, защото все още бях с балната прическа. Иначе обожавам някой да ме дърпа за косата. Не спрях да шаря по тялото му с ръце, да драскам гърба му и да роша косата му. Беше ми хубаво с него. Харесва ми тялото му. харесва ми и той като човек.
Но този път ще внимавам. Няма да му пиша безсмислени флирт - sms-и, защото нямаме нужда от това. Да става, каквото ще да става, не ме интересува вече нищо."

К.

Няма коментари: