понеделник, 15 юни 2009 г.

"Моята порода"

По-грешна няма да стана
Искам с тебе всичко да правя
Не се прави, че не личи

Харесваш ми! Харесва ми как ме гледаш, как ми говориш, как ме караш да се чувствам, коя съм, когато съм с теб. Обожавам това усещане. Чувствам се добра, макар да знам, че ти знаеш някъде в себе си каква съм точно. Но засега и двамата се лъжем, при това вярваме в лъжите си и сме щастливи.
И аз ще продължа да лъжа, ако трябва ще се променя, ща забравя себе си, ще се изтрия и ще се създам отново като неуспешен блог, но ще бъда това момиче, което ти виждаш, което искам да виждаш и което заслужаваш. Защото ти си добър човек, истински и заслужаваш много. Много повече от това, което съм аз и от това, което ти давам.
Обичам да прекарвам времето си с теб. Каквото и да ми коства, готова съм да го жертвам. Защото ми харесва с теб. Да, когато сме навън, сред хората, ти определено не си най-страстният човек, когото познавам. Сдържан си. Не знам дали си срамежлив, или предпочиташ да използваш тези безценни мигове, за да опознаеш това, което е зад фасадата ми, под маската и което крия старателно, за да не ме наранят. И постоянно слушам и научавам нови неща за себе си. Била съм материалистка. Палавница. Неприлична. Куха.
Добре. За теб ще съм друга. За теб ще дам всичко и ще бъда себе си. Дори искрата да я няма, аз ще дам всичко от себе си, давам се цялата, но ще я съживя. Искам да те искам, както когато те видях за трети път. Точно така, дори и по-силно.
А ти защо се страхуваш да ме притиснеш, да приложиш сила върху мен? Аз не съм толкова крехка! Искам да бъдеш себе си докрай, искам и аз да успея да те опозная толкова лесно, колкото ти четеш мен.
Каквото и да напрпавим, по-грешна няма да стана. Знам коя съм, какво съм правила, какво правя по принци, какво предстои да направя. И нямам търпение да го направя с теб. Искам те целия само за мен, само мой! И съм готова да съм вярна, да съм добра, честна. Ще ти бъда добра. Само за теб. Защото така го чувствам и така искам да стане. Знам какво ще почувствам, ако кривна - вина, огромна вина, и не я искам. Искам да съм добра и този път знам, че ще бъда. За теб. Готова съм да те чакам.
Но ако ми цъфнеш с някоя противна австрийка под ръка, да знаеш, че няма да й простя.
Сега, когато съм твоето момиче, ще бъда докрай себе си, точно такава, каквато искам да бъда, и такава, каквато искам ти да ме виждаш.
А ти си играеш с мен. Правиш се на праведник, но знам, че и ти не си. Да, греховете ни са различни, но и ти си същият. Ти си от моята порода. Затова искам да си себе си, естествен.
Не се притеснявай за мен, аз наистина няма накъде да падна. Но няма и накъде да се издигна повече. Не и откакто те срещнах. Затова направи всичко, което пожелая. Задоволи всяко мое желание и всеки мой каприз. Искам да направим всичко, което реша, което ми дойде отвътре. Искам да го направя с теб и с никой друг! И ти го знаеш!

По-грешна няма да стана,
затова не спирай. Започни сега и ме прави щастлива до края!

Няма коментари: