понеделник, 24 август 2009 г.

Да бъдеш Лили

-Лили, може ли да поговорим?
-Не знаех, че са ни останали теми! – усмихна се Лили, докато се обръщаше.
-Става дума за нас и за това, за онази нощ.
-Онази нощ е в миналото, няма какво да обсъждаме.
-Напротив, има – заяви Андрей и се приближи прекалено много до Лили. – Въпросът е в това, че искам да я повторим.
-Какво?!?!!! – Лили го погледна с увиснало чене. Андрей искаше пак да спи с нея? Беше му харесало? Беше осъзнал най-после, че тя е най-добрата? Рончи беше пълна некадърница в леглото? Той щеше да скъса с нея?
-Ами, да, искам пак да правим секс.
-Ти.. как така събра куражът да ми кажеш подобно нещо?
Андрей се подпря на плота и я погледна. Огледа я цялата, от главата до петите, съвсем показно, съвсем палаво, съвсем неприкрито.
-смятам, че и ти искаш.
-А Рончи?
-Какво за нея.
-Ти ходиш с нея. Или се лъжа? – тук е моментът да каже, че ще скъса с нея, за да бъде с мен, помисли си Лили доволна.
-Не се лъжеш – отговори Андрей. Ето, тук е, сега е момента, мислеше си Лили. – Но това няма общо – продължи Андрей.
-А??? – беше единственото, което успя да се отрони от устните на Лили.
-Ами, не искам да късам с нея.
Лили само седеше и го гледаше, без да знае какво да каже. Това не беше точно това, което се очакваше от него. Ама че филм! Кой би искал да го гледа?!?
-Как така?
-Ами така. Обичам я, не искам да късам с нея.
Беше казал думата с „О”. Думата, която тя беше забранила в тяхната връзка, но той и не беше направил опит да наруши забраната й. Но беше нарушил много други. Явно просто не я беше обичал. Което само по себе си не беше изненада. Не беше дори тема, над която Лили някога беше мислила – за нея беше ясно като бял ден, че те двамата никога не се бяха обичали. Но едно е да си го мислиш, а съвсем друго е някой съвсем ясно да ти каже в лицето „избрах нея, обичам нея”. Особено когато тази нея ти е толкова противна.
-Ходи прави секс с нея, тогава – изломоти Лили и избяга в една от кабинките в тоалетната.

-Той иска да има секс връзка с мен. Просто секс, не иска да къса с нея. Иска аз да съм другата, да съм му държанка.
-Нали осъзнаваш това какъв комплимент е? – попита Сиси. двете седяха на една скрита маса и пиеха горещ шоколад в едно кафе, което посещаваха само двете много рядко, за да избягат от другите и да поклюкарят на спокойствие. Никой не ги познаваше, никой не говореше с тях, никой не ги безпокоеше.
-Мда, осъзнавам го. Но това не значи, че ми харесва. – каза Лили и погледна през масата Сиси със задоволство.
-А какво искаш, тогава? – попита Сиси.
-Искам да скъса с нея и да тръгне с мен.
-И да ти изневерява и на теб така, както кръшка на нея?
-Кой ти е казал, че на мен ще ми кръшка? Много ясно, че няма.
-А не ти е кръшнал с нея? И не го прави и сега? Не виждаш ли – върти ви и двете и вие му се връзвате, защото сте глупачки.
-Не ме сравнявай с нея, ние сме толкова различни!
-различни ли не, върти ви и двете. Нея я разбирам – той я обича, при това не го крие. Но теб не те разбирам.
-Искам го.
-И какъв е начина да го спечелиш?
-Как Ан Болейн пчели Хенри?
-Андрей не може да се сравни с крал.
-Идеята е същата.

Няма коментари: