петък, 6 март 2009 г.

Къде ??

Защото каквото и да говорим, ти вече не си част от мен. И не знам кога за последно си бил. Откакто решихме, че ще имаме връзка, ние загубихме връзката си. Не че не те обичах. Не че и сега не е така. Но ти вече не говориш с мен. Ти не излизаш с мен, какво остава да говорим. И не разбрах как и защо се получи така? Защо спряхме да говорим, защо от най-близки познати, от сродни души, души - близнаци, се превърнахме в непознати? Напълно непознати. Не знам какво да ти кажа вече, не знам как да се държа, когато съм с теб. Дали ако ти кажа нещо, ще уцеля? Аз вече не те познавам, не знам кой е човекът, с когото говоря. Когато изобщо говоря с него.
А преди го нямаше този проблем. Ти не го усещаш, но аз усещам липсата ти. Беше голяма част от моя живот, вече не си нищо. Сега има само една дупка. И това, което ми липсва, не е нито сексът ни, нито онези невероятни скандали. Липсва ми приятелят. Онзи, чиято душа познавах и която обикнах. Онзи, който ми показа, че има сърце, при това голямо.
Сега го няма. А ако го има - той вече не е там за мен, вече е чужд човек.

Няма коментари: