понеделник, 17 ноември 2008 г.

Boy - girl 4

"В. се обади. Но изпусна крайния срок и официално изпадна от класацията. Което значи, че вече съм сама. Официално. Само той не знае все още. Ако се беше обадил, ако си бяхме направили среща, ако беше изявил някакво желание, щеше да разбере, че вече не сме заедно.

Пита ме какво правя, аз му казах, че съм уморена и съм излязла за малко с прииятели, но скоро ще си ходя. И го питах той какво прави, а той такъв ми вкарва някаква леко еротична нотка и ми казва, ме точно е излязъл от банята и си лежи на хавлията и си е пуснал печката и тя му духа и колко му било хубаво. Аз му отговорих, че се радвам за него и го попитах по какъв повод си е у дома толкова рано. Днес бил почивка, не ходил на работа. И аз приключих с едно чао. Това беше.
Нито намек за среща."

К.

Няма коментари: