събота, 7 февруари 2009 г.

Празник всеки ден

Харесва ми точно такъв живот - да стана рано сутринта "с първи петли" в 11 и половина, да си направя пилатес - комплекса, да си сготвя плодова салата, да си я изям, да си взема душ, а после да се отдам на релакс - хубава книга, нов филм, сърфиране в глобалното село.
Ето това е празник за сърцето и душата ми. По странен начин днес съм особено щастлива. Може би тренировката по пилатес не само премахва напрежението в гърба ми - тя успя да ме зареди с енергия, да ме накара отново да се почувствам хубава, секси, пластична, точно каквато бях едно време, когато тренирах доста по-често. Може би вкусът на зелена ябълка и киви ми действа освежаващо, както нищо друго! А може би горещ душ рано сутрин наистина действа добре на тялото.
Но някак си щастието е в душата - чувствам се освободена - сякаш съм пречистена и сега Слънцето спокойно е изгрло в мен, за да ме изкъпе в животворните си, чисти лъчи, които носят толкова много щастие, колкото всички хубави неща взети заедно не могат.
Харесва ми това състояние - седя си тук в безтегловност, тегнеща в безметежност и щастие. Слушам хубава музика - някой може да поспори, но аз си я харесвам тази песен, пък! Обгърната съм от аромата на ягоди, черна череша и индийско орехче и нищо повече не ми трябва - имам си моя душевен мир сякаш за първи път от години, може би от целия ми живот не се нуждая от нищо. Имам ли себе си на разположение, имам всичко, имам целия свят!

Няма коментари: