понеделник, 23 февруари 2009 г.

Искам пак

Искам да се забавлявам точно с теб и точно днес. Изобщо няма и да те питам - ако те питам, значи се чудя дали ти искаш, а аз знам, че искаш. Пък и няма защо да те карам да мислиш, когато това не се изисква от теб. Колко по-добре ще е само да действаш.
Нека отидем на дискотека. Ще танцувам отгоре на масата и цялото заведение ще ме гледа, а ти ще ревнуваш до полуда, защото ме искаш само за себе си. Ще ме свалиш от масата почти насила и ще ме целунеш страстно почти насила пред очите на всички, които не спират да ме гледат, сякаш са привлечени от мен почти насила. Искам да си по-силен от всички тях - да излъчваш онова особено чувство, заради което бях с теб тогава - да излъчваш секс точно както тогава. Може и повече. Няма да те спирам, ако искаш да ме имаш.
Този път няма да се съпротивлявам. Ще те хапя толкова силно, че ще се чудиш дали чувстваш болка или възбуда. И двете. Искам да прекарам часове така - целувайки те. Искам съвсем бавно да облизвам устните ти една по една, да пъхна езика си при твоя и да умра от удоволствие. Искам да мъркам, да те драскам, искам да ме хванеш за косата, да ме придърпаш максимално близо до себе си.
Да нямаш търпение да си хванем такси. Искам да започнеш да ме събличаш още в асансьора. Правила ли си секс в асансьор? Не, а ти? И аз не съм. Стоп-копчето и после искам да видя как изчезваш под полата ми. Искам да ме чукаш на стената на асансьора, подпряна на огледалото, да държиш крака ми, подпрян само на крайчеца на токчето на дръжката на вратата. Искам да запотим огледалото и да събудим целия вход. Представи си как има някой отвън, как някой слиза по стълбите и ни чуе. Срам ли те е? Няма от какво. С теб ми е толкова хубаво, трябва да те е срам, ако ми отказваш. Искам да те целувам през цялото време. Да го правим бързо. Искам секснаекс точно с теб, точно тук и точно сега. В този асансьор, с тази пола и тези обувки. Какво е чувството от крака ми на вратата ти? Харесва ли ти? Тези токчета толкова си отиват с ризата ти. Обичам гледката на тях, подпряни на вратата ти и усещането от силните ти ръце, които ме държат здраво. Стиснал си ме, но само за да не падна ли? Искаш да ме държиш плътно до себе си, да си див и яростен, да си горещ като разтопен шоколад, падащ на горещи капки по голата ми кожа. Искам горещият ти дъх да ме пали, искам да усещам всяка фибра от твоето тяло прътно до всяка от моето. Ти си моето вдъхновение за дългите самотни нощи, когато те прогонвам, за да те върна пак по-добър от всякога. Винаги имам чувството, че си по-добър, по-голям, по-страстен.
Харесва ми да ме хапеш, да усещам колко много ме искаш.
Вторият път е по-бавен. На леглото ти ми е по-удобно. Харесва ми да съм под теб - да гледам как всеки мускул от тялото ти тръпне от докосването ми. Храсева ми този лош поглед - обичам да ме гледаш така перверзно, докато си в мен и предизвикваш стенания. Харесва ми синхронът, който има между телата ни. Харесва ми да усещам как енергиите ни се преливат една в друга, да чувствам топлината на тялото ти, как температурата ти се повишава, когато си близо до мен, как целият пуслираш, как дишаш тежко, как ме целуваш.
Как трябва да се боричкам с теб, за да съм отгоре. Ще го правя буквално със зъби по врата ти и устните ти и нокти по гърба ти. Знам, че ти харесва да усещаш как се притискам плътно към теб, как те искам и как не искам да спираш никога. Харесва ми усещането да те имам точно тук и точно сега, само тук и само сега. Харесва ми, че всеки път го правим като за последно, но и като за първи път - първично, силно, страстно. Как пламти кожата ти и как гориш в мен.
Искам пак онзи миг преди кулминацията. Харесва ми как го правиш наш - как ме хващаш за косата и ме придърпваш плътно до себе си, толкова плътно, че ми спираш въздуха, а после ме целуваш. И не спираш да ме целуваш, докато не свърши. Харесва ми тази целувка - дълга, страстна, безкрайна, тя сякаш казва всичко, което няма нужда никога да бъде казвано. Обичам похота в нея, цялата страст, сладкото напрежение, с което е изпълнена. Хресва ми как после ме притискаш плътно до себе си, без да спираш да ме целуваш. Обичам да усещам как тялото ти бавно си възвръща нормалния пулс. Кой всъщност е той? Винаги, когато съм с теб в едно легло, пулсът ти се ускорява. Моя също. Какъв е изводът?

Няма коментари: