понеделник, 23 февруари 2009 г.

Не изпитвам свян да ти го кажа

Сексът може и да не е най-важното, но определено е много важен. Когато не си го правил от много време, не можеш да спреш да мислиш за него. Готов си да се влюбиш във всеки, който е готов да ти го предложи.
Разголвам тялото си, разголвам душата си, давам се цялата, вземи ме, но ми дай това, което искам. Аз не искам много. Само всичко. Искам само ръцете ти по себе си и да ми говориш какво ще направиш с тях. И да го направиш. Искам да предизвикаш в мен вълна от желание, да събудиш фантазията ми. Искам да си представям какво ще ти направя и да го направя..
Аз съм шумна. Обичам да шепна, да стена, да се задъхвам, да крещя. Изтръгни всеки стон от мен. Тялото ми е твое, стига да можеш да го ползваш.
Искам мъж, но да ГО може. Да може да събуди в мен желание, да ме накара да го искам. Да искам да заровя пръсти в косата ти, да искам да те целувам, да те хапя, да смуча устните ти, да те облизвам с език. Ето това искам. Искам да намериш звярът в мен и да го извадиш на показ. Можеш ли? Защото ако не можеш, някой друг ще може.
Искам да се кача отгоре ти, да те вържа за леглото и да те ползвам дълго и шумно. Ти ще си моята курва, ще си играя с теб като с проститутка - така сякаш ти плащам, сякаш съм в правото си да искам, а ти си длъжен да изпълняваш. И ще ти го кажа. Не изпитвам свян да ти заявя какво си за мен. Защото аз ще бъда същото за теб. Но няма да ми се даваш. Ще бъдеш силен. Ще ме удряш, ще ме скубеш, точно толкова силно, колкото да ме възбудиш още повече и да ме караш да стена и да те искам. Искам да ГО можеш. Да можеш да изпълниш всяка моя фантазия и да ме предизвикаш да изпълня всяка твоя.
Това е мечтата ми - да те видя гол, легнал на леглото ми, да седиш там и да ме чакаш да дойда да те направя щястлив. Да съгреша с теб е единственото, което искам. Знаеш ли, че сексът е мръсен, само ако го правиш качествено? Само ако те бива? Нашият секс ще е толкова мръсен, че ще се носят легенди за него. Дори с вана няма да успееш за отмиеш спомена, цялата мръсотия. Не само от тялото си - сметаната, шоколада, аз, ти, аромата ми - всичко това се мие лесно. Но ще можеш ли да почистиш душата си от разврата и желанието отново да ме имаш?
Няма да става нужда. Ще си взема душ и ще се върна при теб в леглото. Може да си починем, но после ще го правим пак и пак, и пак. И всеки път ще е още по-добър от предишния.
Искам теб, знам, че ти ГО можеш

1 коментар:

Plabo каза...

Mъжът на Жената

мечтата на една жена
е мъж с неокосмени гърди,
малко потен
като цяло чист,
с не много къса
с не много дълга коса,
небрежен
и с брада
на най-малко три дни,
с избелели дънки
и дъх на малц,
едно към едно и половина на килограми
и по-висок,
определено по-висок от нея,
достатъчно умен, за да я боготвори
достатъчно красноречив, за да я ухажва
достатъчно забавен без да й разказва мръсни вицове-
даже не е необходимо да я забавлява,
важното е да чука
прилично вулгарен,
достатъчно циничен
малко мръсник, много луд
с белег на лявата вежда и на десния хълбок.
той няма да остане
той ще я завлече някъде за известно време
ще чука и ще лиже
и пак ще чука
и пак ще лиже
ще спи малко и ще я буди, за да я чука
ще яде всеки ден бъркани яйца с масло, малко lettuce и домати
и много, обилно много магданоз и бадеми,
за да чука още и още
и няма да мие чинии - ще ги изхвърля
той няма да пие бира, за да не му пада...
той също така няма да й остави бебе за спомен
ще я остави пред дома й.
а на нея й остава да си купи ново бельо
за под вмирисания му на цигари и пот и уиски и пушек
пуловер
и да мастурбира...