вторник, 9 декември 2008 г.

Кажи, че аз съм

Кажи, че аз съм първата последната,
и всичко невъзможно вече съм ти дала.
За тебе ставам русата и черната

Слушате ли чалга? А чували ли сте тази песен? Аз съм я чувала.
И честно, харесва ми. Не текста - той ми е глупав. Песента като цяло ме кефеше. Много.
Но текста все ми се виждаше глупав.
"
За тебе ставам русата и черната" - да бе, даааа, всеки момент! Русата и черната ставам само за себе си, съм казвала винаги.
И днес - ново 20. Случайно попаднах на нея. Слушах я, слушах текста и си мислех за Него. Мислех си, че текста е като за мен. Че съм готова да направя всичко за Него.
И в следващият миг се осъзнах...
Алоооо, къде отиваш, К.???? Какво ти става? Къде е шибаната ти еманципация?!? Дръж се на положение, бъди себе си!!!
И честно, осъзнах се.
Осъзнах, че съм готова да дам всичко за него. Че съм готова да стана русата и черната, за да съм първата и последната. И че не съм го осъзнавала, че не ми е пречело.
Но не това е начина. Това не съм аз. И той го знае. Знае, че това не съм аз, че когато излиза с мен, не излиза с мен.
Не това е начинът. Трябва да съм себе си,за да мога да съм с него. Мога да стана русата и черната за него, но дали той иска това? Дали не предпочита да си остана на кичури, както съм сега и както сама съм решила, преди да го срещна? Защото аз предпочитам.
Да, готова съм да му дам всичко. Но той ще го поиска ли? Ще иска ли да направя нещо на сляпо, без да осъзнавам какво правя? Той няма да знае, че е на сляпо. Той няма да разбира защо съм такава. Ще е учуден, че съм такава, защото знае, че това не съм аз.
Да, искам го. Готова съм да жертвам това, което съм.
Но това не съм аз.
Не, това е лъжа.
Не съм готова да жертам всичко. Не съм готова да жертвам нищо, всъщност. В една връзка трябва да поставиш на първо място себе си. Както винаги съм правела. Защо сега трябва да е различно?
Да, бях загубила себе си. Слава Богу, това беше преди.
Кой да предположи, че една чалга ще ми помогне да се осъзная и да се върна? Back to basics... Добре, че ти не разбра. Но, знаеш ли? Ще разбереш. Съвсем скоро. Ще разбереш, че съм се върнала, че пък съм си аз. Че не съм загубила ума и дума по теб, но че искам двамата да загубим ума и дума един по друг. И че това ще се случи. Искам да ти липсвам винаги. Искам да не спираш да мислиш за мен. Да сме както бяхме преди, както бяхме преди да се загубя в себе си...

Не си изключвай телефона

Няма коментари: