петък, 5 декември 2008 г.

Hot in Her(e)

Dirty babе, u see these shackles, baby, I'm ur slave...

Искам както преди. Както първия път и както никога досега.
Да те хвана за ризата, да те придърпам, да ме притиснеш в стената. Да ме целуваш както никога досега - силно, страстно и насила. Да ме докосваш, както ти си знаеш. Да си нежен и едновременно груб, да е бързо и едновременно бавно, да свърши за нула време и никога да не свършва.
Да ме подпреш на стената и да разкъсаш ризата ми. Искам да видя как летят копчета, да ги чуя как падат по пода, а на теб да не ти пука. Да ме желаеш както аз те желая. Да си силен, груб, вулгарен.
Не признавам друг секс освен грубия, силов, перверзен, мръснишки, брутален, насилствен.
Да ме целуваш, докато нe изпищя от болка, да смучеш устната ми, да смуча езика ти. Да усещам колко си горещ, колко искаш. Да чувствам парещият ти дъх и езикът ти по врата ми. Да хапеш ухото и шията ми, да предизвикваш стенания и горещи вълни. Да засилваш желанието.
Да разкопчаеш сутиена ми и да го хвърлиш на пода. Да смучеш зърното ми, после езикът ти да се придвижи през шията до устните ми. Да ме целунеш, да запалиш огън.
Да хвърля ризата ти на пода. Да галя меката ти кожа, да дера гърба ти, да целувам корема ти, да шепна в ухото ти. Да ти говоря за фантазиите си, за белезници и сметана, за вана и вибратор. Да дишаш учестено. Да те хапя по врата, да оближа зърното ти, да те целуна. Искам да смуча езикът ти, да хапя долната ти устна, да напиша името си на гърба ти. Да носиш нощта винаги със себе си. Да не искаш да свършва. Да е толкова бързо, но безкрайно бавно. Да няма време. Да няма часовници. Да няма никой друг. Нищо друго.
Само аз и ти. И още нещо.
Ще ме хвърлиш на леглото, ще разкопчаеш жартиера. Пръстите ти ще треперят от страстта, аз ще те гледам. Всяко движение на тялото ти, всяка извивка, ще те искам, ще се потапям в теб цялата, без дори да съм те докоснала.
Ще хвърлиш чорапа на пода. Ще решиш другият да остане. Ще искаш полата да остане. Ще бръкнеш под нея и ще се изненадаш. Защото няма да намериш прашки. Нито боксерки. Нито бикини.
Искам да усетя пулса ти в този миг. Дали ще се ускори? Възможно ли е да се ускори повече от това?
Ооо, да, възможно е.
Искам да изчезнеш под полата ми и да извикаш желание в мен. По-голямо. Още по-голямо. О, да. възможно е.
Всичко е възможно.
С теб всичко е възможно.
Да те избутам насила, да се кача отгоре ти. Искам да махна дънките ти, да ги хвърля надалеч. Те винаги са ми пречели да съм с теб, близо до теб. Искам само те да са между нас. Да са единствената пречка. Но не са.
Одрасках ли те?
Ах, прости ми! Моля те! Не искаш?? Ще проискаш....
Ще изхвърля бельото ти. Само те пречи, не разбра ли. Само ми пречи...
Сега аз ще изчезна. Всичко, за което си мечтал, всичко мога. Всичко ще направя. Ще направя дори това, което не си предполагал, че съществува, дори това, за което не си си и представял, че ще ти хареса. Но ще ти хареса. Ще ти хареса много. Ще ме гледаш, ще искаш да не спираш да ме гледаш, но ще усещаш, че очите ти пулсират, че ти целият пулсираш. И че си мой. Сега аз те контролирам. От мен зависи колко ще продължи. Искам да чуя стон. Тих, приглушен. Един мъж трябва да е силен, но не можеш да се сдържиш. Знам това. Виждам го. А ти виждаш мен. И колкото повече гледаш, толкова повече искаш. Ще искаш да не свършва.
Но ще ме искаш близо до теб, около теб, в теб, сега, веднага, незабавно.
Да ме хванеш за косата, да ме издърпаш, да ме привлечеш към себе си, да хапеш устните ми, да ме целуваш както досега.
Ще ме обърнеш аз отдолу и ще ме имаш навсякъде около теб. Около целия. Искам да дера гърба ти, да спускам ръце по корема ти, по гърдите ти. Ти си моят фетиш. Искам да си играя с косата ти, да облизвам врата ти, без да спирам дори за секунда. Да си играя с Тях. Искам да те целувам, да не мога да дишам, да стена както преди, но още по-силно. Да шепна името ти. Да си силен и груб.
Ще искаш да си само ти отгоре. Но аз не искам така.
Подай ми чантата. Сложи това. Аз ще си поиграя, докато се бориш с опаковката.
Не, няма пак ти да си отгоре. Насили ме.
Ще ме бутнеш на леглото. По гръб. Ще бъдеш груб, брутален, силен, искащ, ненаситен. Няма да се допитваш до мен. Ще менасилваш, ще ми причиняваш болка. Болка от желанието.
Но няма да е така, както ти искаш. Икам аз отгоре.
Ще събера сила, ще те поваля, ще те обърна, ще се кача аз отгоре. Ще държа ръцете ти плътно до стената. Не ме слушаш? Подай ми чантата. Няма проблем, щом няма да ме слушаш, аз пак мога да се наложа.
Ще те вържа за леглото. Ще се чудиш от къде се взеха тези белезници. И как така са толкова здрави. Ще искаш да ме докоснаш, а аз няма да ти дам. Само ще ме гледаш. Движението на тялото ми. Как се поклаща ханшът ми, как се движат гърдите ми. Ще искаш да ги докоснеш, да ги държиш в ръка, да го оближеш и да предизвикаш вик в мен.
Ще събереш сили, ще се поизправиш. Ще се наведеш към мен и ще засмучеш устната ми. И ще получиш този стон, който толкова желаеш. Защото и аз го желая. Ще се целуваме както никога досега. Ще стена и ще шепна името ти. И накрая ще те откопчая.
А ти ще ме обърнеш на четири крака, ще ме насилиш, ще ме гледаш отзад. Ще използваш ръцете си. Едната на гърдите ми, другата по-надолу. Ще хванеш косата ми и ще я издърпаш. Ще ме привлечеш към себе си в страстна целувка. Ща сложиш ръка през корема ми, ще ме държиш плътно до себе си. Не искаш да ме пуснеш, не искаш да свършва. Искаш пак, и пак, и пак, и още, още още...
Ще ме държиш плътно до себе си, ще ме плеснеш. Силно. Пак и пак. Искам отпечатък от шамар. Да го нося със себе си. Да е вместо татуировка "spritz mich". Това искам.
И ти също го искаш.
Ще ме притиснеш до себе си и ще ме целунеш. Ще ме целуваш. Силно и страстно, както никога досега. Устните ни ще са плътно едни до други, когато свършим. Заедно. Искам с теб. Да чуеш проглушените ми стонове, да усетиш конвулсиите, спазмите. Да усетиш как тялото ми не може да се контролира, когато се докосне до твоето.
Искам да почувствам как в този миг ме захапваш все по- силно и по-силно. Как ме стискаш все повече и повече и ми притискаш до себе си все по-плътно.
Ще паднем на леглото заедно. Няма да спреш да ме целуваш. Няма да спреш да ме прегръщаш и да ме притискаш до себе си. Няма да искаш да излезеш.
Отивам до банята. Почини си. Защото си нямаш и представа какво още си крие в чантата...

1 коментар:

Plabo каза...

htatuirovka "spritz mich" hahahahaa